Opoen t

Onze mensen

Han Charpentier

Gastvrijheid is: vóór het inschenken, eerst aandacht schenken

Na 23 jaar op een wholesale servicedesk van KPN te hebben gewerkt kwam ik tot de conclusie dat techniek niet echt mijn ding is. Ik heb toen de switch gemaakt om voor diverse fieldmarketingbedrijven te gaan werken en ging er een nieuwe wereld van face-to-face klantcontact voor mij open. Tot januari 2021 verzorgde ik promoties voor PepsiCo, Dekamarkt/Dirk, LG Home Appliances en Schiphol Retail. Ook was ik regelmatig oproepgastheer voor een zorghotel in Hilversum wat eigenlijk nóg leuker was.

Mijn oog viel op een Dialogue advertentie en na een leuk gesprek per 1 januari 2021 in dienst gekomen als oproepgastheer waar ik nu vier en een halve dag per week bezoekers, cursisten en trainers ontvang in de gezellige ambiance van de voormalige Bensdorp cacaofabriek. Bij Dialogue is geen dag hetzelfde. 's Morgens vroeg staat een nieuwe groep cursisten voor de deur die ik van harte welkom heet met een vers gezette kop koffie of thee. De tussendoortjes en een heerlijke, gezonde lunch aanbieden is ook iets waar onze gasten naar uit kijken. Met meerdaagse trainingen bouw je ook een band op met de deelnemers van bijvoorbeeld de Mediationopleiding, met aan het eind van de training een heerlijke afscheidsborrel.

t