Opoen t

Kwaliteitstoetsen in de advocatuur

Kwaliteitstoetsen in de advocatuur 

Voor de advocatuur heeft de NOvA deze gestructureerde feedback uitgewerkt in de vorm van verplichte kwaliteitstoetsen. Het doel van deze kwaliteitstoetsen is het op peil houden of verbeteren van de deskundigheid en het functioneren van advocaten.

 

Voldoen aan de Kwaliteitstoetsen

Welke keuzemogelijkheden zijn er om te voldoen aan de Kwaliteitstoetsen? Welke voorbereidende stappen zijn er nodig? Hoe organiseer je intervisie, peer review en gestructureerd intercollegiaal overleg voor de advocaat-medewerkers en partners?

 

Dialogue heeft een whitepaper ontwikkeld, met een 6-stappenplan voor een succesvolle en duurzame implementatie van kwaliteitstoetsen. Hierin belichten we de drie vormen van gestructureerde feedback die de NOvA erkent en laten we zien hoe jouw organisatie hiervan kan profiteren.

 

Bekijk nu de whitepaper

 


 

 

Meer weten?

Wil je meer weten over de kwaliteitstoetsen? Neem dan contact op met Carole Huntjens via chuntjens@dialoguebv.nl of bel ons op 035 - 54 11 844.