Klachtfunctionaris Advocatuur
Loading

Klachtfunctionaris Advocatuur

Sinds 1 januari 2015 moeten advocatenkantoren beschikken over een kantoorklachtenregeling en over een klachtenfunctionaris: een advocaat die is belast met de afhandeling van de klacht. Hoe kunt u uw taak als klachtenfunctionaris optimaal vervullen?

In deze training krijgt u de kennis aangereikt die nodig is om als klachtenfunctionaris te functioneren. Er is veel aandacht voor gesprekstechnieken en het omgaan met lastige klagers. Ook wordt aandacht besteed aan uw professionele houding als klachtenfunctionaris, waarbij neutraliteit en onafhankelijkheid belangrijk zijn. Welke dilemma’s kunt in dat kader tegenkomen?

De training is praktijkgericht en u oefent met concrete vaardigheden. Aan het einde van de training bent u beter in staat om effectief en cliëntgericht klachten te behandelen en indien mogelijk op te lossen.

Doelgroep

  • Advocatuur
  • Bedrijfsjuridisch

Thema

  • Beroepsvaardigheden
  • Communicatie

Duur

  • 1 dag

Kosten

€695,- per persoon exclusief 21% btw.

Punten

PO_6

Maatwerk

Al onze trainingen kunnen ook in-company en op maat worden aangeboden.