Opoen t

Onze mensen

Annick van der Staay

Annick van der Staay is van oorsprong docente in de Franse taal MO/
A(1986) met als bijvakken onderwijskunde en vakdidactiek. Zij vervolgde in 1987 haar studie gedurende een jaar bij Management Studie Centrum De Baak en behaalde in 1987 het certificaat ‘Trainer/Opleider. In 1999 voltooide Annick de ‘Leergang Coaching’ bij de School voor Coaching. In 2003 liet Annick zich registreren als NMI-mediator.

Annick startte haar loopbaan bij een groot opleidingsinstituut te Amsterdam. Ze werkte negen jaar bij dit bureau als Trainer en Accountmanager. Sinds 1996 werkt Annick als Coach, Mediator en Trainer op alle organisatieniveaus voor uiteenlopende opdrachtgevers van profit- en non-profit organisaties.

Werken met Annick van der Staay betekent samenwerken met een sparring partner, vanuit respect, betrokkenheid en nieuwsgierigheid naar zienswijze en beleving van de ander. Annick wordt ervaren als iemand met een open, onafhankelijke en contactuele werkwijze waarbij zelfinzicht en leren door te doen, analyse van de praktijk en het concretiseren van zaken centraal staan. Annick is inzetbaar op competentieontwikkeling van managers, teamleiders, beleidsmedewerkers, (project)medewerkers en specialisten.

Annick voert trainingsprogramma’s uit in opdracht van zowel grote als middelgrote organisaties. Annick maakt na een concrete intake, elk trainingsprogramma op maat , waardoor de actualiteit van de organisatie van de opdrachtgever de basis vormt voor de ontwikkeling van de deelnemers.

De coachthema’s die Annick begeleidt gaan over persoonlijke ontwikkeling in de breedste zin van het woord zoals: leiderschap, analyse van talenten en kwaliteiten, voorkeursgedrag, samenwerken, competentieontwikkeling, conflictmanagement, persoonlijke effectiviteit, timemanagement en loopbaanontwikkeling. Annick kijkt in haar werkwijze naar samenhang tussen werkgerelateerde en persoonlijke doelstellingen, naar work/life balance en vooral ook naar de persoon en kwaliteiten van de ander. Hierbij wordt zij ervaren als integer, positief kritisch- ondersteunend en is er ruimte voor reflectie.

t