Kwaliteitstoetsen in de advocatuur

In 6 stappen naar een succesvolle implementatie

Werken aan kwaliteit is voor iedere topprofessional belangrijk. Door medewerkers en partners regelmatig inzicht in en feedback op hun handelen te geven, kunnen zij hun dienstverlening verbeteren. Zo blijft niet alleen de professional zelf, maar ook uw organisatie zich voortdurend ontwikkelen. Voor de advocatuur heeft de NOvA deze gestructureerde feedback uitgewerkt in de vorm van verplichte kwaliteitstoetsen. Doel van de kwaliteitstoetsen is het op peil houden of verbeteren van de deskundigheid en het functioneren van een advocaat.

In deze whitepaper bieden wij u een 6-stappenplan met handige tips voor een succesvolle en duurzame implementatie van kwaliteitstoetsen. Eerst belichten we de drie verschillende soorten kwaliteitstoetsen die de NOvA erkent. Vervolgens laten we zien op welke niveaus uw organisatie kan profiteren van gestructureerde feedback.

U kunt de whitepaper in de rechterbalk op deze pagina downloaden.